Дистанційне навчання

23.03.2020

математика




1. вариант А
2.вариант А

українська мова

Вправа 1

Доповнюй речення потрібними словами. Використовуй слова для довідки. Де потрібно змінюй закінчення.
1.     Пройшло спекотливе _____________. Настала __________________ осінь. Дме холодний _________________. Кожного дня йде _____________. Листя з дерев починає __________________.
 Слова для довідки: дощ, золотава, вітер, опадати, літо.



 2. Дмитрик _________________ в лісі капелюх. Через місяць хлопчик знову _______________ до лісу. Він ________________ на гілці свій капелюх. В нім ____________________ пташенята. Дмитрик не __________________ капелюха, а ______________ на траву хлібця.

Слова для довідки:  забув, прийшов, побачив, пищали, взяв, покришив. 


Вправа  2
Поділи за допомогою крапок тексти на речення. Добери до кожного тексту назву. Запиши отримані тексти. Початок кожного речення пиши з великої букви.

1.     Діти ходили в гай там озеро біля берега діти побачили качку з каченятами каченята ще зовсім не вміли плавати

2. Вже давно не було дощу раптом налетіла хмара величезні дощові краплини застукотіли по дахах будинків всі радіють дощу ожили луки, поля,сади. 

Природознавство


Тварини — частина живої природи

1.        Чим тварини відрізняються від рослин?
а) Належать до живої природи;
б) будовою;
в) жив­ленням.
2. За якими ознаками тварини подібні до інших живих організмів?
а) Рухаються;               б) дихають;                в) розмножуються.
3. Які особливі ознаки мають тільки тварини?
а) Переміщуються з одного місця в інше;
б) розмно­жуються;
в) дихають;
г) живляться.
 4. Прочитайте назви тварин. Ту тварину, яка є зайвою у даній групі,
підкресліть.
Щука, карась, ведмідь, лящ.
Кропив'янка, яблунева плодожерка, сонечко,  синиця, попелиця.
Снігур, журавель, жук-олень, ластівка, лелека.
5. Карась--це: 
а) комаха;                б) плазун;            в) риба.
4. До рослиноїдних тварин належить: 
а) борсук;                б) зозуля;             в) хом'як.
6.  Серед назв диких тварин підкресли зайву.
Борсук, заєць, білка, їжак, миша.


24.03.2020

математика


1. № 421 усно
2. № 422 , 423 , 424 .426 письмово


українська мова


Вправа 1
 Поділи за допомогою крапок текст на речення. Добери до тексту назву. Запиши отриманий текст. Початок кожного речення пиши з великої букви.
Вже давно не було дощу раптом налетіла хмара величезні дощові краплини застукотіли по дахах будинків всі радіють дощу ожили луки, поля,сади.
Вправа 2
 Прочитай текст. Знайди зайві речення. Викресли їх. Добери назву до оновленого тексту. Запиши. Визнач тему тексту.

 Надворі непогода. Третій день дме холодний вітер. Кружляють в осінньому повітрі жовтенькі листочки. Яскраво світить пекуче сонечко. Ось сумна берізка. Незабаром вітер зірве з неї останнє листя. Співають весело солов’ї. Відлітають у теплі краї перелітні птахи.



25.03.2020


математика

Повторення . Додавання  і віднімання чисел без переходу через розряд

Усно №  427 , 429,430
Письмово № 428, 431, 432   
Д.з. № 433

українська мова


Вправа 1

1.     Робота над деформованим текстом

2.     Прочитайте речення.



На землю завітала зима. З дерев облетіло листя. Білим килимом укрила луки і поля. Подули сильні вітри.



Як ти думаєте, це текст?

Що потрібно зробити, щоб вийшов текст?

Визнач, як потрібно переставити речення?

Запиши утворений текст?

Чи можна до нього дібрати заголовок?
Як ми добираємо заголовок?
Про що ж тут говориться?
То який заголовок можна дібрати?

2. Бесіда
- З чого складається будь – який текст?  (зачин ,  основна частина, кінцівка)
- Як зв’язані речення в тексті?   (зв’язані за змістом  )
- Як розміщені речення в тексті? (речення розміщені у певній послідовності )
- Що можна дібрати до тексту?  (можна дібрати заголовок)
Вправа 2
 Прочитай і визнач  де текст а де ні .
1. Сніг падав на дерева. Білочка гризла горіхи. Оля – гарна  дівчинка. У лісі тихо.
2. У зимовому лісі тихо. Тільки інколи трісне гілочка чи впаде сніг з сосни. Чого б то? Та це ж білочка порушила лісовий
спокій.
 Вправа 3

06.04.2020
Математика

Літературне   читання
Бджілки на розвідці
Настала весна, сонце зігнало сніг з полів; у пожовклій торішній травичці з'явилися свіжі яскраво-зелені стебельця; бруньки на деревах розгорталися і випускали молоде листячко.
От прокинулася й бджілка від свого зимового сну, прочистила очиці волохатими лапками, розбудила подруг, і виглянули вони у віконечко – дізнатися: чи зник уже сніг, і лід, і холодний північний вітер?
Бачать бджілки, що сонечко світить весело, що скрізь ясно й тепло; вибралися вони з вулика і полетіли до яблуньки:
- Чи нема в тебе, яблунько, чого-небудь для бідних бджілок? Ми цілу зиму голодували.
- Ні, – каже яблунька, – ви прилетіли занадто рано; мої квіти ще заховані в бруньках. Спитайте у вишні.
Полетіли бджілки до вишні:
- Люба вишенько! Чи нема в тебе квіточки для бідних бджілок?
- Завітайте, любоньки, завтра, – відповідає їм вишня. – сьогодні ще нема на мені жодної відкритої квіточки, а коли відкриються, я буду рада гостям.
Полетіли бджілки до тюльпана: заглянули в його яскраву голівку; та не було в ній нектару.
Сумні та голодні бджілки хотіли вже додому повертатись, коли враз побачили під кущем маленьку темно-синю квіточку: це була фіалочка. Вона відкрила бджілкам свою чашечку, повну запашного солодкого соку.
Наїлися, напилися бджілки і полетіли додому радесенькі.
(За К. Ушинським, 189 слів)
Тестові завдання
1.Яка пора року настала?
  • осінь;
  • весна;
  • літо.
2.Що робила бджілка?
  • прокинулась від зимового сну;
  • лаштувалася лягати спати;
  • повернулася з прогулянки.
3.Чому бджілки виглянули у віконечко?
  • дізнатися, чи немає дощу;
  • дізнатися, чи зник уже сніг, лід, холодний вітер;
  • дізнатися, день чи ніч надворі.
4.Чому яблунька і вишня не змогли нагодувати бджілок?
  • бо вони були скупими;
  • бо їхні квіти давно відцвіли;
  • бо їхні квіти ще були заховані у бруньках.
5.У якої квітки не було нектару?
  • у тюльпана;
  • у жоржини;
  • у конвалії.
6.Яка квіточка пригостила бджілок солодким соком?
  • пролісок;
  • сон-трава;
  • фіалка.

Природознавсво
Підручник  природознавство  3 кл  Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак   ст 100-103
Різноманітність тварин у природі
1. Яка істотна ознака комах:             
а) крила;
б) вусики;
в) шість ніг.
2. Які з цих комах є корисними?
а) Колорадський жук;  б) муха;       в) бджола;             г) мурашка.
3.Як  називаються тварини,  тіло яких  вкрите слизькою лускою?
а) Звірі;                        б) комахи;                   в) риби.
4. Яка риба живе в морях?
а) Камбала;          
б) сом;                
 в) щука.
5. Як називаються тварини, тіло яких вкрите сухими лусочками, і вони пересуваються, тягнучи тіло по землі?
а) Земноводні;               б) плазуни;           в) риби.

6. Яка тварина носить на собі захисний панцир?
а) Крокодил;                  б) ящірка;             в) черепаха.


09.04.2020
Українська  мова -  усно  вправи 24,25
 письмово вправи   26  д/з 28


                                   


Математика -усно №  437  ;
 письмово №  435, 436,439 ; д/з № 438

10.04.2020.

Математика № 443, 444, 445,446 варіант А № 1-6 письмово

              д/з     №  447

Українська   мова: впр  29 усно, впр 1,2 письмово. 
Д\З  вправа 3

      Вправа 1 . Вставити пропущені слова з довідки і запиши.

Вправа 2 .  Зі слів скласти речення і запиши.


 

Д\З  Вправа 3. Поділи за допомогою  крапок текст на речення. Добери до тексту заголовок. Запиши отриманий текст.




Природознавсво
Підручник  природознавство  3 кл  Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак   ст 103-106
1. На які групи поділяють комах?
а) рослиноїдні, хижі, «санітари»;
б) «санітари», рослиноїдні, помічники;
в) помічники, хижі, рослиноїдні.
2. Чим живляться «санітари»?
а) тільки рослинними рештками;
б) рослинними і тваринними рештками;
в)тільки тваринними рештками.
3. Виберіть рядок у якому перечисленні тільки комахи:
а) колорадський жук, бджола, павук, комар;
б)комар, муха, змія, мурашка;
в) хрущ, метелик, сонечко.
4. Яка головна роль комах?
а) охороняти природу від шкідливого впливу людей;
б) піклуватися про потомство;
в) запилювання рослин.
5. Скільки лапок має комаха?
а) вісім; б) шість; в) чотири.
6. З яких частин складається тіло комахи? Впишіть.

13.04.2020
Літературне  читання.
«ДОБРЕ СЛОВО»
 В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".
 Оля їла мед у стільниках*  і солодке коров'яче масло, лісові ягоди  й горіхи,  перепелині яєчка й  бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка. Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:
    - Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.
Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її. Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик**, взяла Олину рукув свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:  
 - Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя  квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.
 - Ось чого не вистачало Олі,- сказав дід Опанас.- Доброго слова.(266 сл.)
                                                                                      В.О.Сухомлинський
*Стільник - лист, утворений чашечками з воску, що його бджоли й оси роблять для зберігання меду. 
 *Ослінчик — стілець, стільчик.
Завдання для перевірки розуміння прочитаного
(Василь Сухомлинський «Добре слово»
1. Скільки років було Олі?
А) 7;
Б) 5;
В) 6.
2. Що сталося з дівчинкою?
А) простудилась;
Б) впала;
В) загубилась.
3. Хто лікував Олю?
А) лікарі;
Б) сусіди;
В) родичі.
4. Який подарунок принесла столітня бабуся Надія?
А) Сердечне вітання;
Б) сердечне бажання;
В) сердечні краплі.
5.Встанови послідовність подій
 Прихід родичів.
 Хвороба дівчинки.
 Порада старенької прабабусі.
 Поради родичів стосовно лікування.
 Не вистачало «доброго слова».

6. Чого ж не вистачало Олі для повного одужання? Допишіть речення.
Ось чого не вистачало Олі, - сказав дід Опанас.


7. Чим лікували хвору дівчинку родичі? Напишіть.
      Кожен приносив щось смачне і поживне:
 Математика


№ 461, 462  усно
№ 463, 465 письмово
Д/з №  464

Природознавство

Підручник  природознавство  3 кл  Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак   ст 106-109
Тест
1.        Чим тварини відрізняються від рослин?
а) Належать до живої природи;
б) будовою;
в) жив­ленням.
2. За якими ознаками тварини подібні до інших живих організмів?
а) Рухаються;               б) дихають;                в) розмножуються.
3. Які особливі ознаки мають тільки тварини?
а) Переміщуються з одного місця в інше;
б) розмно­жуються;
в) дихають;
г) живляться.
 4. Прочитайте назви тварин. Ту тварину, яка є зайвою у даній групі,
підкресліть.
Щука, карась, ведмідь, лящ.
Кропив'янка, яблунева плодожерка, сонечко,  синиця, попелиця.
Снігур, журавель, жук-олень, ластівка, лелека.
5. Карась--це: 
а) комаха;                б) плазун;            в) риба.
4. До рослиноїдних тварин належить: 
а) борсук;                б) зозуля;             в) хом'як.
6.  Серед назв диких тварин підкресли зайву.
Борсук, заєць, білка, їжак, миша.

14.04.2020
Українська  мова : письмово- впр 1, 34 (ст 21 підручник)                                    
                                     Усно - впр 32,33
                                     д/з впр 35
Вправа 1     
Прочитай текст .                                                   Снігур
До годівнички прилетів яскравий птах.
Це був червоногрудий снігур. На голівці в нього чорна шапочка. Спинку прикрашав сірий піджачок. На грудях червона сорочка. Коротеньким дзьобиком пташка вишукувала ягоди горобини.
Снігурі прилітають із першим снігом.

 Визнач який тип тексту? Чому? (текст-опис, бо описується снігур)
 Спиши речення , напроти кожного речення поставте знак «+», якщо воно зустрічалось в тексті, знак «-», якщо ні.
Картка
 До годівнички прилетів яскравий птах.
 Це був жовтогрудий снігур.
 На голівці в нього чорна шапочка.
 Спинку прикрашав бурий піджачок.
 На грудях червона сорочка.
 Довгим дзьобом пташка вишукувала ягоди горобини.
 Снігурі прилітають із першим снігом.





Математика :  усно -  ст75 №468, 469
                           письмово - ст76  №467, ст 76 №470, 472

                             Д/з - ст 76 № 474




16.04.2020.
Українанська мова :  контрольна  робота

Перевірка мовних знань і вмінь («Текст», «Речення»)
1.Текст – це …
а) окремі речення;    б) зв’язне висловлювання; в) група слів.

2.Обери розповідне речення.
а) Де ти, журавлику, зимуватимеш?
б) Про землю піклуйся, золотим зерном милуйся!
в) Діло майстра величає!

3.Який запис є реченням?
а) Світить сонечко.                    б) У небі.                           в) Це було.

4.Утвори текст (розташуй речення у правильній послідовності). Запиши його.
    Одного разу під’їхав підйомний кран. Жив на світі дуже впертий ослик. Він підняв пустуна і відвіз далеко. Стане на дорозі й нікому не дає пройти.

5. Прочитай текст. Знайди зайві речення. Викресли їх. Добери назву до оновленого тексту. Визнач  тему тексту. Запиши  цей  текст.


 Надворі непогода. Третій день дме холодний вітер. Кружляють в осінньому повітрі жовтенькі листочки. Яскраво світить пекуче сонечко. Ось сумна берізка. Незабаром вітер зірве з неї останнє листя. Співають весело солов’ї. Відлітають у теплі краї перелітні птахи. 

22.04.2020



Математика : підручник ст 76 ,77
                           усно № 476 ,477
                           письмово № 478, 479

                           д/з № 481, 482









Українська мова

Тема: Складання текстів- описів знайомих предметів.
1.     Опис предметів.
-         Продовгувата, смачна, хрумка, соковита, оранжевого кольору… (Морква).
-          Кругле, червонувате або жовтувате, або зеленувате, смачне, соковите, солодке або кисле… (Яблуко).
2.     Зачитай  вірші про лисичку.
          Лисиця
                        Хто такий, хто такий
Лине в спокій лісовий?
То руда летить лисиця
Крізь кущі, немов жар – птиця.
Ми злякалися на мить –
Нас не дума підпалить?
               Лис
Під горою хвойний ліс,
За горою хижий лис.
Вкрита травами гора.
Збоку - лисяча нора.
В ній хитрюга непроста –
Від собак хова хвоста.
                       Як навідався в курник,
То відразу півень зник.
(В. Гринько)
          Скоромовка
Лис малий і більший лис
По гриби ходили в ліс.
Заздрить білка в лісі лису –
Лис лисички ніс із лісу.
Що ти дізналася про лисичку як про тварину?
3.     Прочитай інформацыя про лисичку
1)    Лис – хижий ссавець родини собачих, з цінним рудим або сріблястим хутром і з довгим пухнастим хвостом. Лапки в лисички невеличкі, вуха маленькі, але чутливі.

     2)   Зовні лисиця нагадує невеликого собаку, проте, в її поведінці є багато спільного з кішками.  Подібно до кішок вона підкрадається до здобичі на невелику відстань, а потім кидається на неї раптовим стрибком.

3)    Основна їжа лисиці – гризуни: лісові та польові миші. Проте, при нагоді вона може вполювати молодого зайця, пташок, їсть ягоди, насіння.
.
4)    Надзвичайне видовище представляє лисиця, яка полює на польову мишу на засніженому полі. Розпалившись, вона то прислуховується до писку гризунів під снігом, то робить граційний стрибок, починає швидко ритися, розкидаючи навкруг сніговий пил, прагнучи схопити здобич. Зір у лисиці не дуже гострий, зате нюх та слух – відмінні.
5)    Лисиця – цінний хутровий звір, на яку полюють. Як хижак, вона знищує багато гризунів – шкідників сільського і лісового господарства. Живуть лисиці 15 – 25
4.Робота над твором.
а) Добір та запис заголовка.
-         Давай дамо назву нашому твору.
(Наприклад: «Лисичка»,  «Лісова хитрунка», «Руда хитрунка», «Руда красуня», «Лісова красуня»).
б) Відповіді на запитання.
-         Роздивися уважно лисицю Перед тобою таблиця з питаннями. За допомогою опорних слів склади відповіді на них і запиши у зошит.
Питання
Словничок
Де живе лисичка?
У лісі, у норі, у дуплі.
Яка в неї шубка?
Пухнаста, руда, золота, сіра, м'яка.
Яка мордочка?
Витягнута, гостренька, широка.
Які вуха?
Чутливі, маленькі, великі, невеликі.
Які лапи?
Короткі, великі, м'які.
Який у лисиці хвіст?
Довгий, пишний, красивий.
Як можна назвати цю тварину?
Хитра, прудка, обережна.
в) Складання усного твору.
Лисичка живе в лісі у норі. Шубка в неї руда, м’яка і пухнаста. Мордочка витягнута, гостренька. На голові невеликі, чутливі вуха. Лапи короткі та м’які.  Хвіст у лисиці довгий, пишний, з білим кінчиком. Цю тварину можна назвати хитрою та обережною.

Д/з Запиши  опис лисички. 

Літературне  читання
Хмаринка.
Жила собі хмаринка, гарненька та пустотлива. І любила вона всіх перекривляти. Летить якось по небу, а внизу на галявині біля пенька зайчисько. Вуха довгі, очі налякані, прислухається, чи не крадеться десь за кущами вовк.
- Ей! – гукає хмаринка. – Зайчисько-боягуз!
Зайчисько глянув угору, а там такий же, як і він, пухнастий заєць у небі. Тільки кумедний-кумедний, вуха довгі-предовгі, вуса в обидва боки стирчать, як у розбійника, а хвостик маленький, так і труситься.
- Чому ти мене перекривляєш? – ображається заєць.
А хмаринка сміється та далі пливе. Раптом бачить – на паркані півник.
- Ей! – гукає хмаринка. – Півнику-дурнику!
І півник угору поглянув одним оком, а там такий же, як і він, розкуйовджений півник у небі. Тільки кумедний-кумедний, з великим дзьобом, гребінець набакир, груди колесом, а шпори, як шаблі.
Чого ти мене перекривляєш? – образився півник.
Хмаринка сміється і знову далі пливе.
Іде дорогою дідусь із ціпком. Хмаринка – р-раз! – і в неї вже і вуса, і борода, і ціпок – усе, яку дідуся. Старий на небо поглянув – хмаринка ще й язика показує – дражнить.
І де не літає – все пустує. Дивися, он вона – то на будинок схожа, то на квітку, то на трамвай, а то на їжака. Кого не зустріне – кожного перекривляє. Врешті усі навіть забули, хто вона насправді, як її кличуть.
- Ти, – питають, – зайчисько-боягуз?
- Ні, я хмаринка. А їй не вірять.
Ти, – запитують знову, – півник-дурник?
- Ні, я хмаринка!
А їй знову не вірять.
- Ти, – кажуть, – дідусь із ціпком.
- Я хмаринка! Хмаринка!..
І від образи вона заплакала. А коли хмаринка плаче, іде дощик. Тепер усі побачили, що вона справді хмаринка.
Заплакала і раптом зникла, наче її й не було. Чи то вся на землю дощиком пролилася. Чи, може, до інших хмаринок полетіла розповісти, що з нею трапилося і як не слід робити.
(Ю. Рибчинський, 284 слова)
Тестові завдання
1.Що любила робити хмаринка?
  • плакати;
  • сміятися;
  • усіх перекривляти.
2.Кого хмаринка побачила на галявині?
  • їжачка;
  • зайчика;
  • лисичку.
3.Як реагували на пустощі хмаринки звірі, люди?
  • сміялися разом із нею;
  • ображалися;
  • не звертали уваги.
4.До чого довели витівки хмаринки?
  • усі хотіли наслідувати хмаринку;
  • усі забули, як її насправді кличуть;
  • усі раділи, що хмаринка вміє змінюватися.
5.Що зробила від образи хмаринка?
  • засоромилася;
  • заплакала;
  • розлютилася.
6.Що трапилося з хмаринкою?
  • вона зникла;
  • стала ще більшою;
  • перетворилася на зайчика.

28.04.2020

Українська мова
Тема: Текст- розповідь. Складання тексту- розповіді  за поданим планом та початком .

Текст- розповідь -текст, у якому про щось розповідається, повідомляється, називається текст- розповідь. Основна мета тексту-розповіді розповісти про події та їх завершення. Текст-розповідь відповідає на такі питання:
що сталося?
що відбулося?
 хто? де? коли?
що зробив?
Дії відбуваються послідовно, одна за одною. Щоб передати послідовність дії, слід використовувати такі слова: спочатку, потім, невдовзі, незабаром, тоді, тепер, знову, зараз, вже, ще, у кінці тощо.

 План побудови тексту-розповіді.
1. Початок дії (де і коли відбуваються події).
 2. Розвиток події:
а) розповідь про діючу особу;
б) особливості та послідовність подій.
3. Кульмінація (найбільш напружений момент у розвитку дії).
 4. Висновки.
Лелека.
Лелека (бусол, бузько, чорногуз, гайстер) — символ богині Зорі; символ поваги до батьків; символ мандрівників, сімейного благополуччя, щастя, батьківщини.
Особливу увагу наші предки приділяли появі перших перелітних птахів. Вони не просто несли на крилах весну, а прилітали з вирію — від богів, тому й самі мали чарівні властивості. Були широко розповсюджені різноманітні гадання «на першого птаха». Вважали, що коли молода дівчина рано навесні вперше зустріне пару лелек, то цього року вийде заміж, якщо ж самотнього — ще буде дівувати. Якщо дівчині часто сняться лелеки — треба чекати старостів до хати, заміжній жінці — вона завагітніє. Коли чорногуз сідав на дах під час весілля, очікували швидкого поповнення в родині. Якщо в перший день, коли в домі з’явиться маля, над ним покружляє білий лелека — новонародженого чекає щаслива доля. Коли навесні вперше зустрівся лелека в польоті — рік буде щасливим, стоячий — у цьому році не пощастить.
Убивство лелеки прирівнювалося до вбивства людини. Цей птах, за повір’ям, має риси і звички, притаманні людям. У народному уявленні він є символом праці і відданості. Де він покладе своє кубло, тій хаті буде щастити, а якщо його образити, він і хату може спалити. В Україні птахів і звірів не називали людськими іменами. Однак, для лелек робили виняток. З ними розмовляли, «радилися» як з членами сім’ї.
Запитання
— Про що йдеться в тексті-розповіді?
— Яка мета художнього тексту?
— Чим відрізняється  текст - розповідь від тексту - опису ?




Завдання
Скласти і записати розповідь за планом, початком або кінцівкою. 
Моя сімя.
Моя сім'я не велика...
План
1. Скільки осіб у твоїй сім'ї?
2. Хто чим займається?
3. Хто що робить вдома?
4. Як всі разом відпочивають?
 5. Як ти ставишся до своєї сім'ї?


 Д / З
 Скласти і записати розповідь за планом, початком або кінцівкою. 

Мій клас.
 Мій клас дуже дружний. Я навчаюся у... класі...
План
1.У якому ти класі навчаєшся?
2. Скільки учнів у класі?
 3. Хто чим цікавиться?
4. Які доручення виконують діти?
5. З ким ти товаришуєш?
6. Як ти ставишся до свого класу?



Математика : підручник  ст 81  №516, 517 - усно
                                              ст. 82  № 518,519,520 - письмово

                                              д/з ст. 82   № 522




 Літературне  читання
Зайці.
- А мороз аж сміється, такий міцний, - розказував батько, вернувшись
додому. - Ішов я через леваду, а заєць вискочив просто з-під ніг, і якби хоч
злякався, якби дременув, а то ледь-ледь чеберяє лапами, хоч за вуха хапай.
Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися – на городах та в
садках їм легше прогодуватися. Це ж можуть і молоді яблуні в нас
пообгризати. Василько глянув крізь шибку на засніжений садок, одягнув
кожушка, озув биті валянки – й надвір. Поки йшов до погреба, мороз
веселенько так і співає під ногами.
У погребі Василько набрав моркви, з капусти наздирав листків і побрів
городом до саду. Під стовбурами молодих яблунь він клав де морквину, а де
капустяне листя. І радів: уночі зайці не стануть обгризати кору на деревах,
матимуть смачнішу поживу.
Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка.
Та тут під грушею хтось уже поклав моркву. А також майстерно
прилаштував дротяне сильце. Василько, гамуючи хвилювання, відв’язав мудру
пастку і шпурнув її подалі в дерезу.
А вранці сусід, прокидаючи від хати до воріт стежку, розказував
Васильковому батькові:
- Ох і зайці у нас цієї зими! І, мабуть, здорові, бо вчора зірвали у мене
біля груші пастку. А слідів не лишилося. За ніч усе снігом замело.
Василько прислухавсь до їхньої розмови. Він прив’язував шматочок сала
на калині – для синичок – і хитро всміхався. (Євген Гуцало)

1. У яку пору року відбуваються події у тексті?
А навесні
Б взимку
В восени
2. Які тварини внадилися до села?
А зайці
Б лисиці
В ведмеді
3. Хто врятував молоді яблуні від зайців?
А Андрійко
Б батько
В Василько
4. До якого жанру відноситься текст?
А вірш
Б казка
В оповідання
5. Чим Василько підгодовував тварин взимку? Запиши продовження речень.
Синичкам давав______________________________
Зайцям давав________________________________
6. Підкресли слова, якими можна охарактеризувати Василька.
Хоробрий, жадібний, добрий, ледачий, працьовитий, хитрий.
7. Пронумеруй послідовність розгортання подій у тексті.
□ Василь прислухався до їхньої розмови і хитро всміхався.
□ Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися.
□ Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка.
□ Хлопчик відв’язав пастку і шпурнув її подалі в дерезу.
□ У погребі Василько набрав моркви та капустяних листків.
8. Запиши відповідь на запитання.
Чому зайці внадилися до села?





29.04.2020

Українська мова .
Тема:  Повторення вивченого за рік. Українська абетка (алфавіт).


1.Зробити звуко – буквений аналіз слів:  
а) матуся;     б) жолудь;      в) пічка.
2. Спиши слова,  поділяючи їх рисками для переносу.
Вересень, стеля, ягода, віхола, іволга, гострий, дятел,  лисиця.
3. Запиши  слова в алфавітному порядку: горобина,льотчик, літній, луки,  радість, вікна, автобус,  веселка, світлячки, малина. 
4. З чого складабться слова?
            а) зі слів; б) з букв; в) зі звуків.  
5. Накресли модель даного речення.
           Сонячні проминці стрибають у траві.
6. Склади речення зі слів:
Бабуся, гарно, шиє, дуже.
   
Домашнє завдання 
Математика : підручник  ст 82  №525 - усно
                                              ст. 83  № 525, 527, 529 - письмово
                                              д/з ст. 83   № 532






Українська мова . 05.05.2020

Тема:  Повторення вивченого за рік. Кома в реченнях з однорідними членами.

Завдання 1 . Усно повторити вивчене про кома в реченнях з однорідними членами.


Вправа 2 .Письмово


Вправа 3. Усно


 Вправа 4 .Письмово



Д/З Вправа 5

06.05.2020


Тема:  Повторення вивченого за рік. Списування текстів із завданнями.



07.05.2020



Тема:  Повторення вивченого за рік. Письмо під диктовку.




12.05.2020.

Розвиток  звязного мовлення.
 Завдання : переглянути відео і виконати завдання.






 13.05.2020.



1.     Вправа .
 Прочитай текст. Вибрати з-поміж   заголовків найбільш вдалий. Спиши текст з вибраним заголовком.
            Прилинули здалеку хмари та й принесли дощ. Лагідний такий, теплий,  теплий. Затанцював  він по дахові, зашелестів по кущах. І все, що попало під дощ, зраділо йому, заусміхалося.
            а) Дощ.
            б) Гроза .
            в) Теплий дощик.

2.     Вправа
Встанови зв’язок слів у реченні.
            Школярі повісили на деревах годівниці
            Школярі (що зробили?)…………………………… ;
            Повісили (що?)…………………………………………. ;
            Повісили (на чому?)…………………………………. ;

 3. Вправа
Поділити текст на речення, спиши .
            Багато пташок залишаються у нас зимувати чи знаєш ти цих пташок а як допомагати їм узимку за цю допомогу пташки віддячать навесні.

Д/З  Вправа
Поділити текст на речення, списати.
            Галя і Петрик гралися в парку на снігу вони побачили знесилену пташку діти принесли її у школу пташка стала жити в клітці.

14. 05.2020.Підсумкова контрольна робота.

1. Розподіли слова у два стовпчики за запитаннями                              
     хто? що?: космонавт, вишня, садівник, повітря, сад,                              
     учитель, школяр, школа.                                                
   2   . До поданих назв предметів добери ті, що  означають
    багато предметів за зразком:                                                                                                                                                         
                   Один  Багато                                  
                    учень                                  учні
                    стіл                             кінь  
                   м’яч                   
3. Спиши вірш, підкесли у ньому іменники:                           Погляньте, яка Україна чарівна!                                                                             
    Гарна,немовби казкова царівна!
  Гори, гаї, голубі небеса   безмежна,глибока, велична краса!
    4. За поданими ознаками впізнай предмет і допиши
        його назву:                  
                         Чисте, свіже, прозоре -  ________ .            
 Висока,струнка, білокора  -  ________
 Сірий, пухнастий, куцохвостий  - __________ .
5.Спиши. Встав потрібні прикметники. Підкресли їх.     Діти раділи    ……………   дощику.  
  Сонце сховалося за    ……   хмару.
  Діти співали   ……………….   пісню.
    Між ярами тече  …………….   річка.
    На подвір’ї росла   ……………   ялинка.
6. Випиши з тексту дієслова:
 Коли риби виростають, добре плавають в воді.                      
Птахи високо літають, звірі бродять по землі.
А людина виростає – їздить, плаває, літає, 
відкриває, пізнає - геть усе, що в світі є!                                     
7. Добери слова протилежні за значенням:
     Мовчати –    ___________ ;
     радіти –    _____________ ;
     заходити –   ___________ ;
     піднімати –  ___________ ;
     загубити  -    ___________ .
8. Від поданих іменників утвори слова назви дій:
     Читання – читати;
     лікар  - ________ ;
     радість  - _______ ;
     галас  - _________ ;
     цвіт  - _________ ;
     літак  - _________ .
9. Встав пропущені прийменники ( на, по, в, на)
     та спиши текст:
     … рецепту  …  базарі дятел вибрав окуляри.
     Натягнув собі … ніс, полетів трудитись … ліс.


Літературне  читання 04.05.2020
Тема: Довідкова література для дітей молодшого шкільного віку.
Завдання . Переглянути презентацію.


05.05.2020

Тема: Сторінками дитячих журналів.

Завдання . Переглянути презентацію.





07.05.2020

Тема: Біографія Редьярд Кіплінг.
Завдання . Переглянути відео.





08.05.2020

Тема:  Казки Редьярда Кіплінга.
Завдання . Прослухати  аудіо казку Редьярд Кіплінг «Звідки в кита таке горло»






12.05.2020
Тема:  Казки Редьярда Кіплінга.

Завдання . Прослухати  аудіо казку Кіплінг Редьярд – Рікі-Тікі-Таві.  Відповісти на питання тесту.



Тест

Запитання 1
Країна, де відбуваються події казки.
варіанти відповідей
Турція
Індія 
Японія
Запитання 2
Будинок, в якому жила сім'я.
варіанти відповідей
бунгало 
хата
Запитання 3
Як звали батька?
варіанти відповідей
Великий чоловік
Високий чоловік
Сильний чоловік
Запитання 4
Який девіз кожного мангуста?
варіанти відповідей
"біжи і розвідай"
біжи і дізнайся"
"біжи і не озирайся"
"біжи і дивись"
Запитання 5
Як Рікі потрапив до людей?
варіанти відповідей 
його подарував батько 
заніс потік води
тваринка заблукала
Запитання 6
Ім'я хлопчика, з яким подружився Рікі.
варіанти відповідей
Тедді
Тодді
Запитання 7
На чиї звички були схожі звички Рікі?
варіанти відповідей
на кошачі
на кролячі
на лисячі
Запитання 8
Чим сім'я пригостила мангуста?
варіанти відповідей
сирим м'ясом 
сирою куркою 
сиром
молоком
Запитання 9
Чиї сумні голоси почув Рікі у кущах терну?
варіанти відповідей
Дарзі
Чучундри
Запитання 10
Про що мріють всі дикі мангусти?
варіанти відповідей
про палювання
про гарну їжу 
про перемоги 
стати свійськими
Запитання 11
Де сім'я знайшла мангуста?
варіанти відповідей 
в саду на траві
в саду на доріжці
Запитання 12
Хто такий Наг?
варіанти відповідей
гадюка
чорна кобра
удав
Запитання 13
Чи злякався Рікі під час першої зустрічі з Нагом?
варіанти відповідей
Так
Ні
Запитання 14
Дружина Нага.
варіанти відповідей 
Карайт
Нагайна
Запитання 15
Що відчув Рікі після першої зустрічі з кобрами?
варіанти відповідей
 енависть до кобр 
повагу до себе 
відчуття перемоги
Запитання 16
Чому Рікі не з'їв Карайту?
варіанти відповідей
був ситий 
вона не смачна 
вирішив залишитися голодним
Запитання 17
Чи була Чучундра сміливою?
варіанти відповідей
Так
Ні
Запитання 18
Кого вночі Нагайна попросила вбити?
варіанти відповідей
Алісу
Високого чоловіка
Тедді
Запитання 19
Де чекав свою жертву Наг?
варіанти відповідей
навколо глека в кухні
навколо глека в ванній
навколо глека в залі
навколо глека в спальні
Запитання 20
Де оплакувала Нагайна свого вбитого чоловіка?
варіанти відповідей
на смітнику
у саду
у лузі під кущем
Запитання 21
Що Рікі запропонував зробити Дарзі?
варіанти відповідей
прикинутись мертвим
заспівати жалісну пісню Нагайні
прикинутись калікою
Запитання 22
Хто виявився спритнішим та розумнішим?
варіанти відповідей 
Дарзі
дружина Дарзі
Запитання 23
Скільки зміїних яєць було у Нагайни?
варіанти відповідей 
15
25
35
45
Запитання 24
Де Рікі знищив Нагайну?
варіанти відповідей
на веранді, коли вона погрожувала Тедді
у саду, коли птахи відволікали її
у кублі, коли вона захищала яйце

Д/З прочитати казку Кіплінг Редьярд – Рікі-Тікі-Таві.  За посиланням


14.05.2020
Тема:  Біографія Алан Александр Мілн
Завдання: переглянути  відео та презентацію за посиланням




15.05.2020

Тема:  Алан. А. Мілн Вінні-Пух

Завдання: прослухати аудіоказку.


Д/З дати відповід на запитання.
Хто живе у Лісі? (Вгадати героя за описом)
  • В голові в нього замість мозку була тирса.
  • Цей герой не любив купатися, але одного разу йому намилили шию ..
  • Вона вміла написати слово «субота» так, щоб було ясно, що це не вівторок .
  • Був завжди сумний .
  • Носила свою дитину в кишені .
  • Мав найбільше Родичів і Знайомих .
  • Довго не міг знайти собі їжу до вподоби .
  • Наймолодший серед Всіх-Всіх-Всіх .
  • Єдиний герой, що вмів читати і писати .
Кому належать наступні речі?
  • Глечик з-під меду та гумовий квачик, що був колись повітряною кулею.
  • Рушниця і дві повітряні кульки (синя та зелена) .
  • Скринька з олівцями, гумкою, машинкою для точіння олівців і лінійкою .
  • Дошка з надписом «Стороннім В» .
  • Скринька «Тільки для листів».

 Математика

04.05.2020

Тема: Множення числа  3
підручник ст 83 № 525, 526,529 - письмово
Д/З ст 83 № 531,532



05.05.2020

Тема: : Множення числа  3
підручник ст 85 № 540,542,543  - письмово ; №541 - усно
Д/З ст 85 № 538 , 539



06.05.2020

Тема: : Таблиця ділення на 3
підручник ст 88 - 89 №565,566  - усно
№ 567,569  - письмово ;
Д/З ст 89 № 570 , 571













08.05.2020

Тема: : Таблиця ділення на 3
підручник ст 89  № 572,573, 574  - письмово ;
Д/З ст 89 № 576



12.05.2020. 

Тема: : Таблиця ділення на 3.
підручник ст 90  № 577,578, 579  - письмово ;
Д/З ст 89 № 580,581


13.05.2020.Підсумкова  контрольна робота.

                                                             I – варіант                                                                                                               1.Обчисли значення виразів:                                                           
(27 – 3) : 3                 (22 - 4) : 2                                                           
  (30 – 3) : 3              (5 + 7)  : 2                                                            
  3 · 7 + 27                2 · 8 + 28                                                            
   56 – 6 : 3              37 – 3 · 5                                                                                                                                                          
  2. Розв’яжи задачу:                                                                          
   Тато купив 3 в’язки саджанців яблунь по 4 штуки           
 у кожній і 18 штук саджанців груш. Скільки всього       
 саджанців купив тато?                                                              

3. Обчисли значення виразів, якщо а = 2
а · 6       41 – а       20 : а      а + 48 
4. Накресли прямокутник, довжина якого – 8см, а            
 ширина – у 2 рази менша. Знайди його периметр? 
5. Додаткове завдання:                                                                     
      Суму чисел 9 і 7 поділити на 2;                                                         
      Добуток чисел 5 і 2 зменшити на 10;                                              
      Частку чисел 8 і 2 збільшити на 14;                                                 
      Добуток чисел 5 і 2 поділити на 2.                                                  


15.05.20220.
Тема : Множення і ділення числа 2 і 3.



Д/З








Природознавство 04.05.2020

Тема : Звірі або ссавці.
Завдання : переглянути відео, виконати тестове завдання.


Тест

1. Як називаються тварини, які частину життя проводять на суші, а частину —  у воді і тіло їхнє вкрите м'якою вологою шкірою?
а) Земноводні;       
б) плазуни;            
в) риби.
2. Як переміщується жаба?
а) Бігає;                  б) стрибає;            в) повзає.
3. За якою ознакою птахи відрізняються від ін­ших тварин?
а) Мають крила;        
б) будують гнізда;            
в) тіло вкри­те пір'ям.
4. Що є причиною відльоту птахів на південь?
а) Стан неба;
б) голод;
в) холод.
5. Чим вкрите тіло звірів?
а) Пір'ям;
б) шубою;
в) шерстю.
6. Хто серед цих тварин не належить до звірів?
а) Лось;               б) білка;                   в) соловейко;         г) олень.

Д/З : підручник  природознавство 3 клас Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак  ст 112- 115


08.05.2020



Завдання : переглянути відео

Д/З : підручник  природознавство 3 клас Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак  ст 115- 117


 15.05.2020


Тема Пристосування тварин  в природі.
Завдання : переглянути відео, виконати тестове завдання.




Тест
1. Тварин, які живляться іншими тваринами називають:
а) травоїдні;
б) хижі;
в) всеїдні.
2. Склади ланцюг живлення:
дятел, сосна, жук-короїд..
- сойка, жолудь, яструб.
- дятел, дуб, жук-короїд, тетерев'ятник.
3. Як добуває собі корм жаба?
а) Дістає з мулу;
б) ловить на льоту;
в) дістає з води.
4. Розмножуються відкладаючи ікру у водойми:
а)  риби;                          
б) птахи;                         
в) плазуни
5. Ведмідь, горобець, їжак – це:
а) травоїдні тварини;
б) хижі тварини;
в) всеїдні тварини .
6. Вигодовують своїх малят молоком:
а)  звірі,                          
б) птахи,                         
в) плазуни. 


18.05.2020


Тема :Знайомство з Червоною  книгою  України.





Комментариев нет:

Отправить комментарий